Zamówienie można składać za pomocą funkcji dodania produktu do koszyka oraz następnie poprzez przycisk "Przejdź do realizacji zamówienia" lub przez kliknięcie ikonki "Koszyk" w prawym górnym rogu.
Podstawowym warunkiem realizacji dokonanych zakupów jest prawidłowe wypełnienie danych teleadresowych wraz z poprawnym, istniejącym adresem e-mail i numerem telefonu, pod którym będzie potwierdzić złożenie zamówienia.
W przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających całkowicie lub czasowo realizację złożonego zamówienia, sklep www.Sypialka.pl zastrzega sobie prawo do wstrzymania realizacji zamówienia - o zaistniałej sytuacji zobowiązuje się niezwłocznie powiadomić Zamawiającego.
Zamówienia, w których nieprawidłowo wypełniono dane teleadresowe (nieistniejący e-mail, brak telefonu, niepełne dane adresowe) nie będą rozpatrywane. Prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny celem uzupełnienia brakujących danych.
Sklep www.Sypialka.pl zastrzega sobie prawo do wstrzymania zamówień wzbudzających wątpliwości.
Ceny towarów znajdujących się w sklepie internetowym www.Sypialka.pl są podane w złotych polskich i zawierają VAT (ceny brutto).
Sklep www.Sypialka.pl wystawia paragony na zakupiony towar.
Po złożeniu zamówienia nie wyświetlił się panel z numerem konta?
Opłać zamówienie wpłacając pieniądze na poniższe konto:
16 1140 2004 0000 3202 7412 3141
Danuta Żenicka, ul. Sienkiewicza 24/2 99-200 Poddębice
W tytule wpisując nazwisko.
Możesz na bieżąco sprawdzić status realizacji zamówienia:
- Jeśli podczas zamówienia założyłeś konto - status sprawdzisz po zalogowaniu się.
- Jeśli nie zakładałeś konta - sprawdź bez logowania stan realizacji zamówienia.
- (podając numer zamówienia oraz swój e-mail).