cz. VI. REKLAMACJE I ZWROTY (informacje pochodzą z Regulaminu sklepu www.Sypialka.pl)

37. W przypadku dokonania decyzji o reklamacji lub zwrocie produktu zalecamy uprzednio skontaktować się mailowo ze Sprzedającym.

38. Formularz Reklamacji oraz Oświadczenia o odstąpienia od umowy dołączane są do maila potwierdzającego złożenie zamówienia. Po wypełnieniu danego formularza należy przesłać go do Sprzedawcy drogą pocztową lub elektroniczną (adresy podane w punkcie I.2 Regulaminu). Formularz można odesłać razem ze zwracanym towarem.

39. Konsument ma prawo do zwrotu towaru na zasadzie odstąpienia od umowy bez podania przyczyny. Na przesłanie wypełnionego formularza odstąpienia od umowy Klient ma 14 dni od dnia otrzymania towaru. Towar należy zwrócić w przeciągu 14 dni od odstąpienia od umowy. Formularz odstąpienia oraz towar mogą być wysłane razem, z zachowaniem 14-dniowego terminu od otrzymania towaru przez Klienta.

40. Towar zwracany na zasadach odstąpienia od umowy nie może nosić śladów użytkowania większych niż potrzebne do stwierdzenia cech produktu, oraz sposób użytkowania towaru nie może wykraczać poza sposób, w jaki Klient robiłby to w sklepie stacjonarnym. Klient odpowiada za zmniejszenie wartości towaru wynikające z  jego użytkowania (w tym np. koszty związane z czyszczeniem). Opakowanie ozdobne, które jest częścią sprzedawanego produktu (np. kartonik i torba producenta) powinno również zostać zwrócone razem z towarem.

41. Sprzedawca (zgodnie z Ustawą konsumencką) w przypadku zwrotu towaru w oparciu o odstąpienie od umowy zwraca Klientowi całkowity koszt towaru (lub pomniejszony, o czym mowa w punkcie VI.40. Regulaminu) oraz najtańszy oferowany koszt wysyłki. Koszt odesłania towaru do Sprzedawcy ponosi Kupujący.

42. Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji w terminie nieprzekraczającym 14 dni od jej złożenia.

43. Sprzedawca w przypadku pozytywnie rozpatrzonego wniosku reklamacji/zwrotu zobowiązuje się do zwrotu pieniędzy w przeciągu 14 dni od otrzymania przesyłki zwróconej lub zareklamowanej, jednak postara się to uczynić najszybciej jak to możliwe.

44. Sprzedawca może odmówić przyjęcia towaru, jeśli reklamowana wada powstała z niewłaściwego użytkowania towaru.

45. W przypadku reklamacji wadliwego towaru możliwa jest obniżka ceny produktu, wymiana wadliwego towaru, naprawa lub zwrot. 

46. Kupujący - w przypadku nieodebrania przesyłki wysłanej z opcją "płatność przy odbiorze" ponosi koszty zwrotu towaru do Sprzedającego, tzn. przesyłki zwrotnej (zgodnie z nową Ustawą z 25 grudnia 2014). Sprzedający o powyższe koszty może dochodzić indywidualnie lub na drodze sądowej.

47. Sprzedawca nie odbiera przesyłek płatnych przy odbiorze ("za pobraniem") oraz nadanych na koszt Sprzedawcy.

Produkt dodany do listy życzeń
Produkt dodany do porównania

Wykorzystujemy pliki cookies oraz inne podobne technologie, aby nasz serwis lepiej spełniał Twoje oczekiwania. Jeżeli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie plików cookies, możesz w każdej chwili zablokować je korzystając z ustawień swojej przeglądarki internetowej.