I. Warunki ogólne

1. Sklep internetowy, znajdujący się na stronie internetowej pod adresem www.Sypialka.pl umożliwia dokonywanie zakupów za pośrednictwem Internetu.

2. Sklep www.Sypialka.pl jest prowadzony przez firmę:

Danuta Żenicka

ul. Sienkiewicza 24 
99-200 Poddębice
NIP 828-100-47-02
REGON 730229743
tel. 668-055-161
e-mail: sklep@sypialka.pl


3. Adres do korespondencji - jak w punkcie I.2 Regulaminu.

4. Zakup w sklepie internetowym www.Sypialka.pl oznacza akceptację niniejszego regulaminu oraz zawarcie umowy (między konsumentem - Kupującym, a właścicielem sklepu - Sprzedającym).

5. Sklep internetowy zobowiązuje się do wysyłki przedmiotu pozbawionego wad, chyba że przedmiotem sprzedaży jest produkt z usterką (oferty promocyjne, z widoczną informacją o wadzie w opisie).

II. Procedura składania i realizacji zamówień

5. Zamówienie można składać za pomocą funkcji dodania produktu do koszyka oraz następnie poprzez przycisk "Realizuj zamówienie".

6. Podstawowym warunkiem realizacji dokonanych zakupów jest prawidłowe wypełnienie danych teleadresowych wraz z poprawnym, istniejącym adresem e-mail i numerem telefonu pod którym będzie potwierdzić złożenie zamówienia.

7. Zamówienie można składać 24 godziny na dobę przez cały rok. Zamówienia złożone w dni powszednie po godz. 13:00, w soboty, niedziele oraz święta - będą realizowane następnego dnia roboczego. Zastrzegamy sobie możliwość wysyłki w przeciągu 48h (np. w przypadku nieodebrania zlecenia przez kuriera).

8. W przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających całkowicie lub czasowo realizację złożonego zamówienia, sklep www.Sypialka.pl zastrzega sobie prawo do wstrzymania realizacji zamówienia - o zaistniałej sytuacji zobowiązuje się niezwłocznie powiadomić Zamawiającego.

9. Zamówienia w których nieprawidłowo wypełniono dane teleadresowe (nieistniejący e-mail, lub brak telefonu) nie będą rozpatrywane.

10. Sklep www.Sypialka.pl zastrzega sobie prawo do wstrzymania zamówień wzbudzających wątpliwości.

11. Ceny towarów znajdujących się w sklepie internetowym www.Sypialka.pl są podane w złotych polskich i są cenami brutto.

12. Sklep sypialka oferuje dwie możliwości płatności za zamówienie - płatność przy odbiorze oraz przedpłatę przelewem na konto (poprzez serwis pośredniczący, połączony z procesem zamawiania, lub bezpośrednio na konto bankowe wyświetlane po procesie złożenia zamówienia oraz podane w zakładce "Jak zamawiać"). Na opłacenie zamówienia Klient ma 7 dni, po tym czasie zamówienie zostaje anulowane, a umowa pomiędzy sprzedającym a kupującym - zerwana. 

13. Sklep www.Sypialka.pl do każdego zamówienia dołącza paragon.

III. Reklamacje i zwroty

14. W przypadku dokonania decyzji o reklamacji lub zwrocie produktu zalecamy skontaktować się mailowo ze Sprzedającym.

15. Formularz zwrotu/reklamacji dołączany jest do maila potwierdzająceo złożenie zamówienia. Po wypełnieniu, należy przesłać go do Sprzedawcy drogą pocztową lub elektroniczną (adresy podane w punkcie I.2 Regulaminu). Formularz można odesłać razem ze zwracanym towarem.

16. Konsument ma prawo do zwrotu towaru na zasadzie odstąpienia od umowy. Na przesłanie wypełnionego formularza ostąpienia od umowy Klient ma 14 dni. Towar należy zwrócić w przeciągu 14 dni od odstąpienia od umowy. Formularz odstąpienia oraz towar mogą być wysłane razem, z zachowaniem 14-dniowego terminu od otrzymania towaru przez Klienta.

17. Towar zwracany na zasadach odstąpienia od umowy nie może nosić śladów użytkowania większych niż potrzebne do stwierdzenia cech produktu, oraz sposób użytkowania towaru nie może wykraczać poza sposób, w jaki Klient robiłby to w sklepie stacjonarnym. Klient odpowiada za zmniejszenie wartości towaru wynikające z jego użytkowania (w tym np. koszty związane z czyszczeniem). Opakowanie ozdobne, które jest częścią sprzedawanego produktu (np. kartonik i torba producenta) powinno również zostać zwrócone razem z towarem - jego brak stanowi o zmniejszeniu wartości towaru przez Klienta.

18. Sprzedawca (zgodnie z Ustawą konsumencką) w przypadku zwrotu towaru, zwraca całkowity koszt towaru (lub pomniejszony, o czym mowa w punkcie III.17 Regulaminu) oraz najtańszy oferowany koszt wysyłki. Koszt odesłania towaru do Sprzedawcy ponosi Kupujący.

19. Sprzedawca w przypadku pozytywnie rozpatrzonego wniosku reklamacji/zwrotu zobowiązuje się do zwrotu pieniędzy w przeciągu 14 dni od otrzymania przesyłki zwróconej lub zareklamowanej, jednak postara się to uczynić najszybciej jak to możliwe.

20. Sprzedawca może odmówić przyjęcia towaru, jeśli reklamowana wada powstała z niewłaściwego użytkowania towaru.

21. W przypadku reklamacji wadliwego towaru możliwa jest obniżka ceny produktu, wymiana wadliwego towaru, naprawa lub zwrot. 

22. Kupujący w przypadku nieodebrania przesyłki wysłanej z opcją "płatność przy odbiorze" ponosi koszty zwrotu towaru do Sprzedającego, tzn. przesyłki zwrotnej (zgodnie z nową Ustawą z 25 grudnia 2014). Sprzedający o powyższe koszty może dochodzić indywidualnie lub na drodze sądowej.

23. Kupujący może odstąpić od umowy wysyłając formularz, o którym mowa w punkcie III.15 Regulaminu.


Akceptuje

Uwaga: nasze strony wykorzystują pliki cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień (we własnej przeglądarce internetowej) dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.